ESTARhistory -GELOVI ZA TUŠIRANJE

naslovna za gelove
poslednja verzija ESTAR gelova za tuširanje iz 2012.

….sentimentalna ispovest o gelovima za tuširanje i jedan razgovor sa tatom….

Zar se svi ne osvrćemo sa setom pred novu godinu ?

Prvi proizvodi koji su napravljeni u ESTAR laboratoriji, davne 2003. godine bili su gelovi za tuširanje. Tada smo pravili dve vrste:

Shower gel velvet touch– želela sam da na dodir bude kao pliš i u lajm zelenoj boji sa intenzivnim mirisom badema i vanille.  Boju smo pravili kombinovanjem žute i zelene. Nakon mnogo pokušaja uz kap narandžaste dobio je svoju konačnu  verziju.

Govorili su da od njega miriši cela kuća, a poneki muškarci su voleli da peru kosu sa njim. Kada sam to probala na sebi moja kosa ličila je na grivu lava.Volumen je trajao dva dana, a bio je to period kada su u modu ulazile takozvane ispeglane kose. Ravno pa još ravnije. Pamtim da smo se drugarica i ja smejale kako treba da ga preimenujemo u šampon za kosu i to za extra volumen.

Uvek sve isprobavam na sebi.

U velvet touch smo stavljali ekstrakt hamamelisa i pantenol.

 

wild strawberry
fragaria vesca -ekstrakt lista jagode se koristi u kozmetici kao izvor antioksidansa, vitamina i kao emolijens

Pravili smo još i…

Shower gel strawberry jam– to je bila veoma atraktivna formula. Izgledom i teksturom je potpuno podsećala na džem od jagoda. Sa ekstraktima papaje i lista jagode i sa mrvljenm korom kokosa kao piling sredstvom bila je omiljena mnogima. Tada u potpuno neadekvatnoj, a jedino dostupnoj ambalaži na našem tržištu. Onda smo potrošili sve čestice kokosa i nismo uspeli da nabavimo novu količinu. A sve ostale čestice su bile teške i padale na dno flaše. Tako je džem od jagoda (za kupanje) otišao u istoriju.

U našem starom magacinu još uvek ima malo velvet touch kupki zaostlih iz poslednje serije koju smo uradili 2007.godine

Nedavno sam u kupatilu svojih roditelja osetila taj miris. Mama kaže da tata krišom uzima iz magacina te gelove i govori kako su i dalje jako dobri i da mi neće dati da ih bacim.

“Dobro tata, dobro..Nećemo bacitigelove. Da li možemo barem da proverimo da li su kontaminirani?” pitam zabrinuto. Ipak stoje godinama.

“Nisu sigurno”- kaže on, vidi kako mi je lepa koža.

Ne isprobavajte ideje mog tate na sebi, mi smo verovatno stekli imunitet od silnih godina isprobavanja na sebi i to najrazličitijih kombinacija.

Sećam se kako smo pravili te prve gelove, kvara na mašini, nervoze i sreće kada je sve bilo završeno i zapakovano.

lepota
Tuš kupke imaju drugačiju teksturu od gelova za tuširanje. Good night kupka za opuštanje pred spavanje mirisala je na puderastu lavandu

Kasnije 2008. i 2009. formulisali smo Good morning jucy shower i Good night shower gel. To su zapravo bile tuš kupke sa biljnim ekstraktima i razbuđujućim mirisom citrusa odnosno umirujućim mirisom puderaste lavande . Vreme ih je nekako prevazišlo 2012., ja naročito nisam bila zadovoljna. Nekako su mi bili potpuno van mode i savremenih tokova, kao da sam ih se stidela. Govorila sam sebi : možeš ti to mnogo bolje, Tamara.

Ono šta sam želela nisam mogla da realizujem. Ponuda sastojaka je bila veoma ograničena, uslovi za nabavku novih praktično nemogući za malu laboratoriju kao što je ESTAR. Strpljivo sam čekala, proučavala, pokušavala i nakon silnih neuspelih eksperimenata, proba, traganja za sastojcima, problema sa ugušćivanjem, problema sa ubacivanjem ulja i regulacijom pH  rodili su se novi …

I evo ih na zalasku 2015., moderni, savremeni, specifični, drugačiji, sa biljnim hidrolatima i u čudnim kombinacijama mirisa o kojima ste čitali ovde.

Šta su to hidrolati koje vrste smo koristili, zašto i šta one dobro čine vašoj koži pročitaćete uskoro ovde

 

 

One thought on “ESTARhistory -GELOVI ZA TUŠIRANJE

Leave a Reply

