Lepe žene prolaze kroz grad

                                                                                                                                                                                                                                                                  

u ogledalu
u ogledalu

Lepe žene prolaze kroz grad

…ja na uglu stojim sasvim sam..

na,na,na….

Predivno oktobarsko veče.Toplo sa blagim vetrom.

Ja sam na uglu Tolstojeve ulice u svom show room-u samo na kratko stajala sama. A onda su došli naši dragi gosti.Divne žene koje nas podržavaju i koje vole ono što mi radimo.Zaista je bilo uživanje sve ih videti na jednom mestu,razgovarati,smejati se i mirisati kreme.

Kakva je bila atmosfera u kafeu Tolstoj, na sledećem uglu,znam samo iz priče naših gostiju. Jedino što znam da Tolstoj himself nije bio prisutan u maloj bašti sa drvenim stolovima i raznobojnim cvećem.Ostavio je poruke na zidu.Dovoljno za ideju…

Ideja i koncept

Oduvek sam želela kutak za svoje kreme. Nisam nikako uspevala da to neko mesto iz svoje mašte nazovem prodavnicom,radnjom,izlogom…Svi ti izrazi su mi suviše kruti i jednostavni za ono što sam želela da napravim.Verovatno ni show room nije pravi izraz.Na italijanskom postoji izraz BOTTEGA što bi značilo : the studio or workshop of a major artist in which other artists may participate in the execution of the projects or commissions of the major artist.Artist’s studio, shop

I to je to…Mi smo svi umetnici na neki način.Svi koji nešto osmišljavamo i izrađujemo da bi kreirali neke nove svetove van ovog našeg postojećeg (po definiciji umetnosti). Tako da na uglu Tolstojeve i Puškinove u Novom Sadu sada postoji suštinski jedna bottega .

dunje,kreme,tašne i baba Micin orman
dunje,kreme,tašne i baba Micin orman

Šta je unutra?

U njoj mirišu ESTAR kreme za lice,telo i sva naša alhemija za negu i lepotu.Sofijine kožne tašne.Ivanine tašne,cipele i nakit od kože.Hara nakit od poludragog kamenja.Julijanine marame od svile, ručno oslikane. Simonine slike. Tamo možete videti i Tamarine i Jelenine odevne predmete jedinstvenog kroja i dizajna .I naravno baletanke.Jednom sam pročitala kako sve žene kad obuku štikle zauzmu neki poseban stav,tako da u baletankama se u stvari karakter prepoznaje.

Biblioteka i knjige

Kako sve biblioteke imaju jedinstvenu atmosferu i mi smo želelili jednu takvu i to s ciljem. Mala biblioteka sa odabranim naslovima namenjena je posetiocima koji žele da uz čaj ili kafu, u lepoj atmosferi, prepišu neki recept ili potraže nešto vezano za negu što ih posebno zanima.Knjige mogu i kući da se ponesu na čitanje.Mi smo sasvim sigurni da će nam svi naši dragi čitaoci knjige vratiti i da će one kružiti iz ruke u ruku dok se ne pohabaju. I treba da se pohabaju jer knjige su za čitanje.

Celo veče tog 23.10.2013.bilo je u znaku lepih žena koje su dolazile,prolazile,ostajale,smejale se,družile se,razgovarale,isprobavale…Na trenutak taj ugao dve ulice delovao je zaista kao filmski kadar.Ja sam ga zamrznula u glavi i ostavila kao dragu uspomenu i ako znam da ćemo se što se mene tiče još mnogo puta družiti n atakav način.

Hvala svim dragim gostima na poseti, uz takvu podršku uspeh je neminovan, a sve ono što nas okružuje biće lepše,mirišljavije i kreativnije . Za sve nas…

Leave a Reply

